Zpět

Vítáme nové vydavatelství audioknih VOXI

zpráva, , 16.11.2019
Skupina Albatros Media nově soustředí svou audioknižní produkci pod značku Voxi. Reaguje tak na stále rostoucí oblibu audioknih a s ní sílící audioknižní trh.
Pod značkou Voxi posluchači najdou audioknihy dosud vydávané jednotlivými nakladatelstvími skupiny Albatros Media. S labely XYZ, Motto, Plus, Fragment, CooBoo, Bizbooks, Kniha Zlín a dalšími se nyní již u audioknih nejspíše setkávat nebudeme, o zvukové verze jejich knižních titulů ale samozřejmě nepřijdeme.

Do dnešního dne Voxi představilo například audioknihy Sestry Bernarda Miniera, Zůstaň se mnou od Ayobami Adebayo, Tak to dělá Virgin Richarda Bensona, Jak voní tymián Mercela Pagnola nebo třeba české autorky Terezu Salte a její Šlehačková oblaka, či Radku Třeštíkovou a zvukovou podobu její novinky Veselí. V nejbližších dnech mohou posluchači očekávat například vícehlasou Sůl moře Ruty Sepetysové o jedné z nejhorších, přesto téměř neznámých námořních katastrof, nebo očekávaný čtvrtý případ Cormorana Strika a Robin Ellacottové z pera Roberta Galbraitha Smrtící bílá.
 

Plány nové audioknižní značky jsou ambiciozní: „Voxi přinese posluchačům v nadcházejícím roce více než 100 nových audioknih všech žánrů od českých i zahraničních bestsellerových autorů a stane se nejvýznamnějším hráčem na audioknižním trhu,“ říká Josef Žák, obchodní a marketingový ředitel Albatros Media.

Produkci značky Voxi, prezentující se sloganem „Knihy, které mluví“, mohou audioknižní posluchači vyhlížet mezi pastelovými barvami webu voxi.cz nebo na sociálních sítích, v nabídce audioknižních prodejců a samozřejmě na naposlech.cz, kde budeme nové audioknihy představovat a recenzovat.