Vyhledat

první webový magazín o audioknihách

Abeceda fondů EU 2014-2020

Abeceda fondů EU 2014-2020
Abeceda fondů EU 2014-2020

Česká republika vstoupila v roce 2014 již do třetího programového období, ve kterém má možnost čerpat finance z Evropských strukturálních a investičních fondů. Jejich cílem je podporovat konkurenceschopnost napříč Evropskou unií, a přispět tím ke snižování rozdílů mezi jednotlivými regiony EU. Česká republika vyjednala s Evropskou komisí téměř 24 miliard eur, které budou napomáhat rozvoji a kvalitě života nás všech, ať již se jedná o podporuzaměstnanosti, výstavbu dopravní infrastruktury, zkvalitnění vzdělávánínebo zlepšení životního prostředí.

Nové programové období s sebou přináší několik zásadních změn. Tou první je sjednocení a zjednodušení pravidel pro administraci dotací. Příkladem jenový monitorovací systém pro podávání projektových žádostí. Veškerá komunikace probíhá elektronicky prostřednictvím monitorovacího systému MS2014+. Další příklady naleznete v jednodušším procesu přímého zadávání objednávek nebo pravidel publicity.
 

Mění se i rozložení programů, ze kterých bude možné evropské dotacečerpat. Dosavadních sedm regionálních operačních programů se spojilo do Integrovaného regionálního operačního programu. Do jednoho operačníhoprogramu se nově také spojí dva programy zaměřené na výzkum, vývoja na vzdělávání. Všechny tyto změny zpřehledňují a zjednodušují systém čerpání evropských fondů v České republice.

Naleznete řadu užitečných informací, které vámpomohou nejen nalézt správný program, z něhož je možné podpořit váš projekt, ale také provést vás celým projektovým cyklem.

banner 1200x150
text: Ministrstvo pro místní rozvoj ČR
1:16 h
2016
Michal Bureš
Pavel Kadlec
Obchod a marketing

Další tvorba autora

Slavné operní příběhy v dramatizaci Jana Jiráně podle původních libret s ukázkami nejslavnějších hudebních pasáží v podání největších českých operních pěvců!
Výběr toho nejlepšího z nahrávek pro malé posluchače, který zaujme celou rodinu. Sedm rozmanitých příběhů se známými hrdiny dětských knížek českých autorů. Čtyřlístek, Maxipes Fík, Mach a Šebestová, Spejbl a Hurvínek, Broučci a s nimi postavičky z Krkonošských pohádek a Pohádek o mašinkách.
Jsou pro vás pohádky, které čtete svým dětem, příliš dlouhé? Usínáte u nich sami, dřív, než drak osvobodí princeznu? Nebo chtějí děti vědět, jak to dopadlo se Smolíčkem, a vy máte ještě spoustu jiné práce? Právě vám je určena audio knížka nejkrásnějších pohádek pro unavené rodiče, do které jsme vybrali ty nejoblíbenější české pohádky.

Ze stejného žánru

Příběh nejslavnějšího švédského startupu. To, jakým způsobem dnes posloucháme hudbu se zdá samozřejmostí, vývoj současných možností avšak trval téměř dvě desetiletí. A není u konce. Hledání investorů, boj o práva, vyjednávání s Markem Zuckerbergem, vstup na akciové trhy, v této knize najdete všechno to, co se skrývá na cestě od geniálního nápadu až k dominantnímu…
Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat do růžova.
Měli jste někdy v noci před spaním vizi člověka, kterým byste se mohli stát, práce, které byste mohli dosáhnout, díla, které byste chtěli vytvořit? Jste spisovatel, který nepíše, malíř, který nemaluje, nebo podnikatel, který nikdy nezaložil podnik? Potom znáte Odpor: temnou sílu, bránící kreativitě a úspěchu.
Jako mladý si Phil Knight, tenkrát čerstvý absolvent obchodní školy, od svého otcepůjčil padesát dolarů a založil firmu s jediným prostým cílem: dovážet z Japonska vysoce kvalitní, a přitom levnou běžeckou obuv. V prvním roce, 1963, prodával boty z kufru svého vozu a vydělal osm tisíc dolarů. V současnosti dosahuje každoroční obrat společnosti Nike třiceti…
banner 300x480
banner 300x300
banner 300x300

O autorovi

Recenze této audioknihy

S rozvojem audioknižního trhu dochází u nás i k rozšiřování žánrového záběru, který jsou audioknihy schopny obsáhnout. Vedle titulů, které pod pojem audiokniha zahrnujeme nejčastěji, vznikají i takové, jež se psanou formu snaží doplnit případně zpřehlednit. Je to logické – zvuk a mluvené slovo jsou významnými nositeli informací, a tak je lze využít stejně dobře,…
Přejít nahoru