„Audiokniha Medvědín, kterou jsme vydali na konci loňského roku, zaznamenala velmi pozitivní ohlasy. Není se co divit, Pavel Soukup svou bravurou text naprosto ovládá, kličkuje a hraje si s ním jako s pukem, mění tempo i rytmus, posluchače doslova hypnotizuje, nenechá je vydechnout a díky autorově strategii rozehrává další skvělý příběh.“ uvedl Martin Pilař, ředitel vydavatelství OneHotBook.
Jaký byl návrat do švédského městečka pro vypravěče audioknihy Medvědín Pavla Soukupa? „Musím se přiznat, že jsem si pokračování Medvědína užíval. Jako bych se vrátil do malého švédského městečka, žijícího kultem hokeje, mezi staré známé. Mezi grázlíky i hrdiny, kteří ovšem někdy prošli překvapivou proměnou. Opět to není detektivka, ale jako detektivka se četla. A bude se, doufám, jako detektivka poslouchat. Opět jsem se vrátil do rodiny Anderssonových, k šestnáctiletým kamarádkám na život a na smrt Maye a Aně, a k jedné ze svých nejmilejších postav – hospodské Ramoně,“ popisuje herec Pavel Soukup. A dodává: „S chutí jsem se pustil do četby, která mě někdy zmáhala silou emocí a situacemi, ze kterých se mi tajil dech. My proti vám zkrátka nezklamalo. Z nových postav mě nejvíc zaujal brankář Vidar. Psychopat z výchovného zařízení, se schopností nepustit ani gól a se schopností něžně se zamilovat. Tak trpce zamilovat, že přestane životní problémy řešit NÁSILÍM. Víc neprozradím. Připravil bych posluchače o překvapení a šok z toho, jaké události na ně v Medvědíně a Hedu čekají,“ líčí interpret.
Nahrávku v režii Michala Bureše doplňuje původní hudba využívající k budování atmosféry typické preludování na elektronické varhany, známé z kratičkých přestávek během hokejových zápasů, jinde mluvené slovo oddělují jingly řezané elektrickou kytarou nebo jej provází jemnější a zádumčivější hra na kytaru akustickou.