Za Viktorovu maminku Hanu hovoří Martina Krátká: „Hana je herečka a myslím, že problémy, které v příběhu řeší, se zabývá každá z nás, protože je to náročné povolání. Jak časově, tak i mentálně. Je mi blízká ta nejistota, kterou Hana trpí. Jestli věci, které považuje za správné, takové opravdu jsou, jestli jsou správná její rozhodnutí. Ta audiokniha mi vlastně hrozně pomohla si spoustu věcí pojmenovat. Ukázala důležitost pevného bodu nebo jistoty. Když nejednáte svým srdcem, tak někdy možná napácháte nejvíc škody.“
„Struktura vět je volně plynoucí myšlenková asociace, která funguje v případě, že normálně hovoříte, nebo pokud si to čtete v duchu sami pro sebe, ale jestliže to čtené slovo předáváte, může nastat situace, že by posluchač nemusel tušit, o čem mluvíme, protože by se v tom prostě a jednoduše ztratil. Nelze to tedy číst bez velmi poctivé přípravy – text si je potřeba obrazově a graficky rozdělit. Samozřejmě nás také hlídala režisérka Jitka Škápíková, která na to má obrovský cit, a jakmile odhalila nějakou faleš, okamžitě nám to sdělila,“ shrnula herečka Milena Steinmasslová.
Audioknihu v režii Jitky Škápíkové propojuje i originální hudební doprovod, který sází na minimalistickou linku malinko zasněné, ztracené, přesto stále živoucí a pravidelně tepající baskytary, která svůj limitovaný rejstřík rozšiřuje v několika stopách, proplouvá příběhem těsně pod hladinou v nenápadných zvukových vlnách a rozřezává rozsáhlou plochu vyprávění, aby se posluchač snadněji orientoval.