„Stephen King coby jeden z nejlepších ,ve svém oboru‘ rád používá archetypální strachy, které děsí nás všechny. A existuje něco silnějšího než strach ze smrti a pud sebezáchovy? Snad jen hrůza ze skonu našich blízkých… Právě s touto premisou ve svém příběhu autor až sadisticky pracuje, když ukazuje, co všechno jsme pro zachování svých milovaných schopni udělat a k jak špatným rozhodnutím, za něž také protagonisté draze zaplatí, to může vést. Aktuální filmová verze navíc odvážně pozměňuje jisté aspekty příběhu, což je pro diváka o to zajímavější, čím lépe zná samotnou předlohu. Je tedy ideální chvíle na to si ještě před filmovou premiérou poslechnout českou audioknižní premiéru,“ uvedla Šárka Jančíková, redaktorka vydavatelství OneHotBook. A doplňuje: „O intenzivní zážitek se postará interpret Vasil Fridrich, který posluchače okouzlil už jako jeden ze sedmi výtečných narátorů v audioknižní kingovce TO. Zde má pro sebe ještě daleko větší prostor, v němž jeho hlas dokáže budovat rodinnou idylu nebo přiblížit postupně se rodící přátelství s fascinujícím sousedem, ale dokáže také zprostředkovat plíživý děs a rozpad všech jistot. V partech Juda a manželky Rachel mu vypomáhají zkušený Jan Vlasák a talentovaná Klára Suchá.“
„Kinga jsem dřív znal jen velmi povšechně coby mistra hororu, ale pak jsem byl zasvěcen jako jeden z interpretů audioknižní verze jeho kultovního hororu TO a musím říct, že první setkání s autorem pro mě bylo velmi příjemné. Jeho romány jsou na každé stránce tak intenzivně napínavé, že máte chuť je hltat dál a dál,“ popisuje svůj vztah k dílu Stephena Kinga interpret audioknihy Vasil Fridrich. A dodává: „V obou případech se jedná o brilantně vystavěné a sepsané příběhy. King je skutečným králem v budování atmosféry. V románu TO se jedná o výrazněji iracionálnější zápletku. Řbitov zviřátek je do jisté míry více realistický. Využívá mystiku domorodých původních obyvatel a pokouší se ve čtenáři vzbudit dojem, že něco tak šíleného, jako návrat ze světa mrtvých nesporně je, může být za určitých podmínek uskutečnitelné. Autor opět vystavuje své románové postavy dosti nemilosrdným situacím. V první polovině románu se vlastně jedná o příjemnou skicu z rodinného života na venkově, přičemž jediným stínem je nikdy nekončící provoz na silnici vedoucí v blízkosti domu románové rodiny. Pak se ale příběh láme do sledování zoufalé touhy zachránit nezachránitelné.“
Nahrávku v režii Hynka Pekárka doprovází původní hudba, která v rytmu pohřebního pochodu roubuje a mísí cinkavé, odvázané country na bluesové základy. Vrstvené elektrické, akustické i steel kytary se sehrávají v radostnou melodii, která se však postupně ohýbá a přechází do rytmické kakofonie hroutících se nástrojů, mezi jejichž vzdechy raší šustot, skřípání, šoupání staré desky, hutný podkres funícího tahače, jež připomínají témata, na která bychom raději nemysleli.