Autor tento model nazývá zlatý kruh.
- Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
- Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
- Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.
Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.
Začněte s PROČ je audiokniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka… ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.
V audioknize se dozvíte
- Proč je tak důležité začít s PROČ
- Jaký je rozdíl mezi motivací a inspirací
- Co je důsledkem akcí na podporu prodeje
- Proč novinky nejsou inovace
- Co je zlatý kruh
- V čem nám pomáhá limbický systém
- O důležitosti vzájemné důvěry se zaměstnanci
- Jak dosáhnout bodu zlomu
- Kterými lidmi se obklopit
- Jak identifikovat své PROČ
- Jak nikdy neztratit PROČ ze zřetele.