Krysburger představuje už devatenáctou audioknižní walliamsovku, kterou se díky hlasu Jiřího Lábuse a úsilí vydavatelství Tympanum mohou pobavit malí i velcí posluchači. Že se většinou líbí spíše těm prvně jmenovaným, je pravděpodobně dáno obvyklým množstvím citoslovcí, prdění a dalších podobných rekvizit, které dospělí obvykle v případě knih pro děti označí za nechutnosti a v lepším případě je přejdou jen pokrčením ramen. Hlavně, že ratolesti vůbec chtějí něco číst (či poslouchat) a nejsou permanentně přilepení očima k nějakým displejům!
V případě Krysburgera dojde i na mnohem odpornější věci, které by mohly některé citlivější povahy (obzvláště ty posluchače, pro které by šlo o první walliamsovku) zasáhnout víc. Rodiče si možná vzpomenou na slavnou hororovou legendu Krabat, v níž se ve strašidelném mlýně mlela mouka z lidských kostí. V tomto případě je výsledným produktem, jak již název napovídá, houska s masovou náplní, zatímco za surovinu slouží maso poněkud netradičního původu. A jak se později ukáže, nezůstane možná jen u něj…
David Walliams má u nás ale štěstí na interpreta, díky němuž je těžké si jeho (některými rodiči poněkud kontroverzně vnímané) příběhy nezamilovat. Jiří Lábus se navzdory mnoha seriózním, vážným rolím stále nejlépe cítí patrně v prostoru, kde může uplatnit svůj cit pro humor a nadsázku. Zde jeho komediální talent vyniká nejvíce, což je samozřejmě případ i Walliamsových knížek. Protože v nich ale najdeme kromě gagů a komiky všeho druhu i nemalý prostor pro dojímání se a porozumění druhým, ladí Lábus i struny mnohem jemnější, citlivější. A i v této poloze je přitom otevřený dětskému posluchači, vypráví vřelým a přívětivým hlasem, který po všem tom dobrodružství uklidňuje a dodává důvěru v to, že se vše v dobré obrátí. Poťouchlým tónem naopak interpretuje nezbytnou součást většiny autorových příběhů, totiž postavu svérázného leč v jádru dobrosrdečného trafikanta Rádže.
Na rozdíl od některých starších dílů série, nechybí v těch posledních hudební složka. I tentokrát jsou tak nedlouhé kapitoly zakončeny nejrůznějšími elektronickými melodiemi, které občas znějí podobně bláznivě, jako samotný příběh. Tu a tam se do něj ozve i zvuk připomínající krysí pískot. Za nápaditost hudebního doprovodu si Tympanum, respektive studio Soudguru, rozhodně zaslouží pochvalu. Je vždycky příjemné zjistit, že jsou spolu autor, interpret i celkové pojetí audioknihy na jedné vlně.