Publicistika
A znovu ty devadesátky!
Na svérázná devadesátá léta, kdy se otevřely možnosti takřka ke všemu, co doposud nebylo myslitelné, vzpomíná třeba novinář a satirik Jindřich Šídlo. Kromě situací z ...
Číst dál →
Piko: Proč záleží na závislých
První reportážní knihou nakladatelství Alarm se stal počin publicistů Apoleny Rychlíkové a Pavla Šplíchala, kteří titul Piko opatřili podtitulem Junkie’s Lives Matter (Na životech feťáků ...
Číst dál →
Dílo, které je malým velkým zázrakem
Syrové, mrazivě současné události odehrávající se na poli politických machinací, zločinu na nejvyšší úrovni mocných a korupce zobrazuje publicistický počin novináře Marka Vagoviče. Audioknihu Čurillovci: ...
Číst dál →
Pocta vyšetřovateli Jiřímu Markovičovi, lovci přízraků
Publicistickou a okamžitě populární audioknihu Markovič: Lovec přízraků napsal český kriminalista Jiří Markovič spolu se scenáristou, autorem detektivek a kriminalistické literatury Viktorínem Šulcem, který tento ...
Číst dál →
Fico aneb Moderní historie Slovenska ve stylu „stát jsem já“
Fico: Posadnutý mocou je název publicistické knihy novináře Petera Bárdyho, který ji v roce 2023 sestavil ve spolupráci s množstvím kolegů, kterým není osud demokracie ...
Číst dál →
Marek Dvořák: Mezi nebem a pacientem
Při jeho práci jde o sekundy a téměř vždy také o lidský život.
Číst dál →
Neuvěřitelný příběh starého dudáka, který se jedné temné noci ocitl přímo uprostřed Pekla.
Tři desetiletí ovládali Jindřich a Jan Pospíšilovi svět ve svém sportu. Mladšímu z bratrů je letos osmdesát, jejich nejstaršímu společnému titulu šedesát let. Neuvěřitelných třicet let díky nim zažívali čeští fanoušci radost z vítězství a sport s minimální základnou a skromnou podporou přitahoval k obrazovkám televizí tisíce diváků.