Z výsledků za rok 2018 lze například vysledovat rostoucí oblibu specializovaných audioknižních aplikací pro poslech v chytrých telefonech (49 %, o rok dříve 35,5 %), nebo množství času, které poslechem audioknih týdně trávíme (40 % nad 6 hodin týdně). 67 % dotazovaných poslouchá audioknihy vždy jen o samotě.
Posluchači preferují nekrácené audioknihy (77 %) ve formě četby (51 %), dramatizace přitom příliš oblíbené nejsou (8 %). Většina se také vyslovuje pro hudební předěly v audioknihách. Průzkum například také potvrzuje, že internet je pro oblast audioknih důležitým komunikačním kanálem – 45 % dotazovaných posluchačů uvedlo, že se o audioknihách poprvé dozvědělo právě tam.
Data získaná prostřednictvím sběrných formulářů doplňuje Audiolibrix i vlastními analytickými daty. Vybrané výsledky Velkého audioknižního průzkumu 2018 přehledně zpracovává infografika, k dispozici jsou i kompletní data.