V loňském roce se obdobného projektu zúčastnilo přes 500 respondentů, z jejichž odpovědí vzešly informace o vývoji audioknižního trhu u nás i o chování zákazníků on-line prodejců audioknih. Z výsledků je patrné například, že příznivec audioknih nakupuje měsíčně v průměru 2 tituly, nebo že 14 % fanoušků poslouchá audioknihy déle než 10 hodin týdně.
Data získaná z loňského průzkumu jsou k dispozici v přehledné infografice nebo v kompletní podobě.
Také letošní průzkum Audiolibrixu je zaměřen podobně, tedy na chování posluchačů, jejich priority a zvyklosti. Zúčastnit se ho lze až do neděle 15. 11. prostřednictvím dotazníku na adrese bit.ly/vap-2015.
Tři z respondentů získají členství v Klubu Audiolibrix, což jim umožní v následujících měsících získat 12, 6 nebo 3 audioknihy dle vlastního výběru zdarma.