Zatímco v roce 2014 pracoval Velký audioknižní průzkum s daty získanými od zhruba 500 respondentů, loni počet dotazovaných přesáhl 750 a letos již atakuje tisícovku. Vyhodnocovaná data jsou tak rok od roku přesnější a poskytují stále relevantnější výsledky o stavu a vývoji audioknižního trhu u nás. Cenná jsou především pro vydavatele a prodejce, kterým mohou poskytnout informace o chování posluchačů-zákazníků.
Některé výsledky loňského průzkumu zmiňuje následující video. Kompletní data obou předchozích ročníků Velkého audioknižního průzkumu jsou veřejně přístupná (2014, 2015) a bude jistě zajímavé porovnat je s daty, která se právě sbírají.
Zapojit se můžete i vy – Velký audioknižní průzkum 2016 trvá až do 20. listopadu. Motivací může být možnost získat členství v audioknižním Klubu Audiolibrix.