Jistou míru frustrace nepoučený čtenář pocítí zejména proto, že Pinborough „přiznává barvu“ velmi pozvolna a příběh vyprávěný ze čtyř pohledů zpočátku vypadá jako čistý, slibně rozehraný psychothriller. Jeho hlavní hrdinky jsou dvě: rozvedená Louise, která sebe a svého malého syna živí jako sekretářka na půl úvazku v luxusní psychiatrické poradně. Její dosavadní šéf odešel do penze a jeho místo zaujme David, okouzlující muž, který o ní jeví evidentní zájem. Je zde však ještě druhá ženská postava, na první pohled zakřiknutá, bojácná a pravděpodobně psychicky narušená Davidova manželka Adele, s níž se Louise za jeho zády hluboce spřátelí.
Na půdorysu nezvyklého „milostného“ trojúhelníku se odehraje příběh plný zvratů, pochybností, podivných náhod, ale i výletů do minulosti v častých kapitolách nazvaných „Tehdy“, v níž se nevyrovnaná Adele během pobytu v léčebně skamarádí s drogově závislým, na první pohled submisivním Robem – jenže první pohled nemusí být pohledem správným, první dojem nemusí odpovídat románové realitě, a dokonce i odporné chování kterékoli z postav může mít vážný a morálně ospravedlnitelný důvod. Autorce zkrátka není co věřit. Vyžívá se v manipulaci čtenářem a v celé řadě pasáží se jí daří publikum zmást tak, že by se za to nemusel stydět ani prvotřídní varietní kouzelník.
Kapitoly, které v audioknize, jíž společnými silami vydaly Bookmedia a Audiotéka, vypráví Louise, se zhostila herečka Helena Dvořáková, jejíž výkon je bez větších vad na kráse, čistý, bez manýr, profesionální. Adelino vyprávění v podání Ivany Jirešové je v některých chvílích o poznání „herečtější“ a má zřejmě vytvořit kontrapunkt k racionálně uvažující a sebeironické Louise. Retrospektivních kapitol „Tehdy“ se ujala nezvykle unylá Simona Postlerová, k jejímuž výkonu je možno říci jen tolik, že ho lze přežít. Jakub Hejdánek působí během celé knihy jako pouhý ohlašovatel kapitol, a to až do té poslední, v níž jako Rob výstavní kreací rozbije jakoukoli představu o správném řešení zápletky napadrť. I přes nejmenší prostor působí právě on nejjistěji a je velká škoda, že krom několika motivačních knih a pravidelné zvukové verze časopisu Respekt tento talentovaný mladý muž několika profesí prozatím nedostal na audioknižním poli více příležitostí.
Zkušený a většinou bezchybný režisér Jakub Tabery tentokrát svou práci nepříjemně odbyl. Sice vybral adekvátně znervózňující hudbu založenou na vyšších polohách (syntezátorových) smyčců, zároveň ale žádného z protagonistů nijak nevede, kniha nemá ujasněnou hereckou koncepci a zcela amatérsky působí na řadě míst slyšitelné obracení stránek, ba dokonce rušivé vrzání interpretčiny židle.
Přesto je audiokniha Ví o tobě příjemným zpestřením běžné žánrové produkce, a to nejen kvůli dokonale „ujetému“, a přece pochopitelnému ději, ale zejména kvůli Hejdánkovu fantastickému finále.